دهکده جهانی دبی – Global Village Dubai

کشورهای سراسر دنیا در دهکده ای کوچک در اطراف دبی غرفه هایی به شکل بناهای مشهور کشورشان به پا می کنند و در آن به فروش و نمایش انواع سوغاتی، خوراکی، البسه و صنایع دستی سنتی کشورشان می پردازند که از برترین جاذبه های گردشگری دبی میباشد.
این دهکده سالانه در بین ماههای نوامبر و فوریه بر پا میشود. در این دهکده میتوانید هیروگلیف های مصر، معابد تایلند، شهر ممنوعه پکن، برج ایفل و بناهای دیگر را از نزدیک مشاهده کنید. این دهکده یکی دیگر از دیدنیهای دبی و جاذبه های دبی به شمار میرود.

دهکده جهانی دبی
دهکده جهانی که سالانه از نظر اندازه و سابقه کاری روبه رشد است اکنون دارای محلی در خارج شهر و در جاده امارات بوده و حدود 5 ماه از سال باز است. سکوها و غرفه های ویژه هر کشور از سرتاسر دنیا فرهنگ ، نمایش ها ، جاذبه ها و اقلام و غذاهای خود را برای فروش عرضه می کنند. برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان در بازدیدهای متعدد موارد بسیاری وجود دارد.

ساعت کار : از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 4 بعد از ظهر تا 12 شب. پنج شنبه و جمعه و روزهای تعطیلی رسمی از ساعت 4 بعداز ظهر تا 1 شب.

بعد از لذت بردن از این همه زیبایی و طراوت، ساعت 18:20 سوار اتوبوس شدم تا به امارات مال برگردم. اما دقیقا در همین موقعیت جایی رو از دست دادم که هنوز هم افسوس میخورم که چرا نرفتم. مسیر نارنجی، جای بسیار زیبا و شاد و پر از هیجان دیگه ای هم شامل میشه که دهکده جهانی(global village) گفته میشه. راستش حتی از قبل سفر هم برای رفتن به اینجا برنامه ریزی کرده بودم اما واقعا نمیدونم اونروز چی شد که من ایستگاه مربوط به دهکده جهانی رو پیاده نشدم؛ اما اونشب تصمیم گرفتم که تا پایان سفر اگر وقت شد به اینجا برگردم که متاسفانه نشد و اگر دوباره به دبی سفر کنم حتما به این جای زیبا میرم!

اما دوست دارم این مکانی که کمتر در بین ایرانی ها شناخته شدست رو به شما معرفی کنم تا اگه سفری به دبی داشتید به اونجا برید. این دهکده سالانه در بین ماههای نوامبر و آوریل بر پا میشه و ساعات بازدید از 16:00 تا 24:00 و در جمعه تا 1:00 هستش. کشورهای سراسر دنیا در این دهکده در اطراف دبی، غرفه هایی به شکل بناهای مشهور کشور خودشون درست میکنن و در اون انواع سوغاتی ها، خوراکی ها و لباس های محلی و صنایع دستی سنتی کشورشون رو به نمایش و فروش میگذارن.

در این دهکده میتونید هیروگلیف های مصر ، معابد تایلند ، شهر ممنوعه پکن ، برج ایفل و بناها و نمادهایی از بیش از 70 کشور دنیا رو از نزدیک ببینید و با فرهنگ و آداب و رسوم اونها آشنا بشید! همچنین هر غرفه در ساعت های مشخصی جشن و کارناوال برپا میکنه که تجربه ی شادی رو برای شما بوجود میاره. بلیت رفتن به این دهکده هم در خدمات اتوبوس های گردشگری هاپ آن هاپ آف قرار میگیره اما ورودی آزاد 15 درهم هستش. همچنین میتونید برای رفتن به دهکده جهانی از اتوبوس های ویژه این مکان استفاده کنید که در ایستگاه های مترو union و al ghubaiba قرار دارن و از 3:15 تا 23:15 این مسیر 30 دقیقه ای رو طی میکنن. عکس هایی قرار میدم تا با این مکان زیبا بهتر آشنا شید.

 

تفرحات سفر، بلیط و رزور هتل

فروش ارزان تفریحات سفر کیش و سفر دبی
پارک آبی
صافاری
و...

پیشنهاد ما: